Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Szkolenia dla branży hotelarskiej

Praca w hotelu wymaga specjalnych umiejętności, dlatego trzeba stale uzupełniać wiedzę, tym bardziej wówczas, gdy hotel wprowadza dodatkowe usługi rozszerzając zakres swojej działalności.

Galeria:

Szkolenia dla branży hotelarskiej

Zobacz także:

Słowa kluczowe:

Pracownicy powinni przejść szkolenia na przykład wówczas, gdy hotel wprowadza ofertę Spa dla gości. Umiejętność promowania zabiegów, proponowanie ciekawych opcji wypoczynkowych, układanie dnia pracy terapeutów to zadania, którym będą musieli sprostać pracownicy recepcji. Do tego przyjmowanie rezerwacji w SPA, prowadzenia rozmów telefonicznych oraz zasad odpisywania na maile i zapytania, to w dzisiejszych czasach standard. Szereg tych nowych zadań najlepiej ściśle uporządkować  podczas szkolenia .

Praca w hotelu to także zajęcia związane z czystością obiektu, dlatego także pracownicy porządkowi powinni przejść stosowne szkolenia. Efektywne techniki utrzymywania czystości w hotelu to nie jakiś wymysł, a konieczność, dzięki której hotel utrzymuje swój wysoki poziom. Pracownicy tego szczebla powinni  także umiejętnie rozwiązywać sytuacje z trudne z Gośćmi oraz znać potencjalne zagrożenia związane z wykonywaniem pracy.

Często mówi się, że hotel to instytucja sama w sobie, bo skupia w swoich strukturach różnych ludzi na najróżniejszych szczeblach. W związku z tym specjalistyczne szkolenia turystyczne przechodzą także osoby z kierownictwa, z marketingu czy reklamy, a wszystko po to, aby budowanie marki i zaufania do obiektu trwało non stop i to na najwyższym poziomie. Im lepsze stanowisko tym większe wymagania stawiane przed pracownikami, także przed awansem weryfikowane są wszelkie umiejętności i osiągnięcia kandydata.

W branży hotelarskie umiejętności językowe to podstawa, dlatego znajomość jednego języka obcego to już za mało. Kandydaci do pracy w hotelu muszą zainwestować w szkolenia językowe, bo tylko wówczas będą mieli szansę na pracę.

Profesjonalna obsługa klienta to bardzo złożony proces, który w hotelach podlega stałej weryfikacji i ocenie, dlatego cały zespół pracowników powinien dokładać wszelkich starań ku lepszej pracy.  Na sukces trzeba ciężko zapracować, ale łatwiej przychodzi wówczas, gdy osiągany jest wspólnymi siłami.  

 

M-S-M

 

grafika:www.sxc.hu