Szkolenie zawiera szereg przykładów działań w zakresie motywacji zawodowej, pozwalających na zwiększenie efektywności pracy i zadowolenia pracowników na różnych poziomach organizacji wiązanych ze specyfiką zawodową i zdobytymi kwalifikacjami.
Najbliższy termin: 2024-11-25 - 2024-11-25 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)
Najbliższy termin: 2024-11-25 - 2024-11-26 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)
Najbliższy termin: 2024-11-25 - 2024-11-26 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
W imieniu ekspertów Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER z przyjemnością zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: Kierowanie zespołem - 2-dniowe warsztaty menedżerskie z elementami gry (...)
Najbliższy termin: 2024-11-25 - 2024-11-26 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -5%
1624.22 zł brutto (Vat 23%)
Uczestnicy poznają mechanizmy zachowań klientów, nauczą się rozpoznawania i rozumienia ich potrzeb oraz właściwego prowadzenia rozmowy handlowej. Rozpoznają techniki manipulacyjne,wyćwiczą zachowania asertywne oraz umiejętności negocjacyjne.
Najbliższy termin: 2024-11-26 - 2024-11-26 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwala zrozumieć korzyści,jakie niesie zarządzanie czasem, dostarcza praktycznej wiedzy z zakresu skutecznych technik podnoszenia efektywności pracy a także rozwija umiejętność określania zadań, które należy odpowiednio organizować.
Najbliższy termin: 2024-11-27 - 2024-11-27 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szkolenie pozwoli na usprawnienie procesu handlowej rozmowy telefonicznej, przyswojenie wiedzy na temat ”trudnego klienta”, oraz nabycie konkretnych umiejętności koniecznych do efektywnej pracy przy użyciu telefonu.
Najbliższy termin: 2024-11-27 - 2024-11-27 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczne warsztaty uczą, jak profesjonalnie radzić sobie z wymagającymi klientami, poprawiać komunikację i asertywnie rozwiązywać konflikty, zwiększając zadowolenie klientów.
Najbliższy termin: 2024-11-27 - 2024-11-27 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Praktyczna analiza zachowań konsumenckich i ich potrzeb. Skuteczne oddziaływanie na klientów oraz radzenie sobie z problemami rozmowy handlowej.
Najbliższy termin: 2024-11-28 - 2024-11-28 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Szef to ktoś,kto ma autorytet i na nim opiera własną pozycję w zespole. Szkolenie ukaże uczestnikom jak efektywnie,za pomocą kilku metod i technik i skutecznie zbudować solidną pozycję oraz w sposób ciągły rozwijać odpowiedzialność za grupę zawodową.
Najbliższy termin: 2024-11-28 - 2024-11-28 Lokacja: Katowice, Śląskie
Rabat: -50%
(brutto)
Strona: 1 2
© APLIT Wszelkie prawa zastrzeżone.